
TANJESTI DUPA PREMII? PENNY SI CAROLI ITI POT ADUCE 1 LANTISOR DE AUR PE ZI!
REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE
„Tanjesti dupa premii? Penny si Caroli iti pot aduce 1 lantisor de aur pe zi!”
15.03.2025 – 30.04.2025
Regulamentul oficial al campaniei se găsește aici.
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
- Campania publicitara „Tanjesti dupa premii? Penny si Caroli iti pot aduce 1 lantisor de aur pe zi!” („Campania”) este organizata si desfasurata de Caroli Foods Group SRL, o societate din Romania, cu sediu social în Pitesti, Intrarea Abatorului, nr. 30, jud. Arges, înmatriculată la Registrul Comerţului cu numarul J03/38/2003, avand cod unic de inregistrare RO 6543790, Capital social subscris (total RON): 2110.00, IBAN RO30RNCB0721027072290001, BCR, sucursala Mall Plaza, tel.021.444.08.09; fax: 021.444.08.10 (”Organizator”).
- Campania se derulează in parteneriat cu REWE Romania S.R.L., cu sediul social in Str. Busteni nr. 7, Stefanestii de Jos, 077175, Jud. Ilfov, inregistrata la Registrul Comertului cu nr.J2005000886238, CUI 13348610, atribut fiscal RO, denumita in continuare “Partener” sau “Rewe”, telefon 0800 110 111.
- Agentii desemnate:
- a) VALORIS CENTER S.R.L., societate cu sediul in Bucuresti, Sos. Dudesti-Pantelimon nr. 42, Cladirea Rams Center, etaj 7, Sector 3, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/6644/2006, cod unic de inregistrare 18602432, atribut fiscal RO (denumita in continuare “Agentia REWE”), care actioneaza in calitate de imputernicit al Partenerului cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ale clientilor Rewe Romania, pentru identificarea si validarea castigatorilor.
- b) ESSA SALES & DISTRIBUTION S.A, societate cu sediul în Romania, Strada Siret, nr. 28, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comerţului cu numarul J2013013522407, C.U.I. RO27206038, reprezentata legal de Eugen Saulea (denumita in continuare „Agentia”) va actiona ca imputernicita a Organizatorului in organizarea si desfasurarea Campaniei Promotionale, respectand dispozitiile Regulamentului UE 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (“GDPR”), aplicabil incepand cu 25 mai 2018. Agentia este imputernicita de catre Organizator pentru autentificarea Prezentului Regulament si predarea premiilor oferite in cadrul Campaniei Promotionale.
Denumite in continuare in mod colectiv „Agentiile Implicate”.
- Participantii la Campanie sunt obligati sa respecte termenii si conditiile regulamentului oficial al Campaniei, potrivit celor mentionate mai jos ("Regulamentul Oficial").
- Regulamentul Oficial este întocmit şi va fi făcut public conform legislaţiei aplicabile din România prin publicarea pe site-ul Organizatorului, www.casacarolistilor.ro si pe site-ul Partenerului, www.penny.ro, fiind disponibil in mod gratuit oricarui participant, pe întreaga durată a Campaniei potrivit celor mentionate in Sectiunea 3, sau trimiţând o scrisoare la sediul Organizatorului, la adresa mentionata la punctul 1 din prezenta sectiune.
- Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, urmând ca astfel de modificări să intre în vigoare de la data publicarii acestor modificări pe site-ul Organizatorului, casacarolistilor.ro, si pe site-ul Partenerului, www.penny.ro.
SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE AL CAMPANIEI
- Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei in toate magazinele PENNY apartinand Partenerului (denumite in continuare „Magazine Participante”).
SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI
- Campania promotionala este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei in Magazinele Participante conform programului de functionare al fiecarui Magazin Participant in perioada 15.03.2025 – 30.04.2025 („Perioada Campaniei”). Participantii se pot inscrie in Campanie exclusiv pe Perioada Campaniei.
- Campania se va desfasura in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.
- Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi perioada Campaniei pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a modifica prezentul Regulament Oficial si de a anunta acest lucru public pe site-ul https://www.casacarolistilor.ro/campanii si pe penny.ro.
SECTIUNEA 4. PRODUSELE PARTICIPANTE
Produsele participante la Campanie sunt produsele comercializate in Magazinele Participante sub marca CAROLI, sunt urmatoarele:
- SUNCA DE PUI 100G CAROLI
- CARNATI CABANOS CAROLI
- SUNCA PRAGA CAROLI
- SALAM VICTORIA GASTRO CAROLI
- SALAM SANDVIS GASTRO CAROLI
- PARIZER CU PIEPT DE PUI APROX 3KG CAROLI
- CRENVURSTI CU PIEPT PUI 500G CAROLI
- SALAM DIN CASA CAROLISTILOR FELIAT 100G CAROLI
- SUNCA PRAGA RO FELIATA 100G CAROLI
- SALAM VICTORIA RO 400G CAROLI
- CRENVURSTI RO CU PORC 500G CAROLI
- 3RO SALAM SANDVIS FELIAT 100G CAROLI
Produsele mentionate mai sus vor fi denumite in mod individual „Produsul Participant” si in mod colectiv „Produsele Participante”.
Orice alte produse comercializate sub marca Caroli, care nu sunt mentionate la prezenta Sectiune nu dau dreptul inscrierii in prezenta Campanie.
SECTIUNEA 5. DREPTUL DE PARTICIPARE
- Campania este deschisa participarii persoanelor fizice, ce detin carduri de fidelitate „PENNY”, atat in format fizic, cat si in format digital si care sunt cetateni romani cu domiciliul sau resedinta, chiar temporara, in Romania, au citit si au inteles prevederile prezentului Regulament Oficial si sunt de acord in totalitate cu termenii si conditiile precizate de acesta.
- La aceasta Campanie nu au drept de participare urmatoarele persoane:
- prepusii (inclusiv insa fara a se limita la angajaţi) Organizatorului,
- prepusii (inclusiv insa fara a se limita la angajaţi) Agentiei;
- persoanele a caror varsta este mai mica de 18 ani, la data inscrierii in Campanie. Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua toate masurile pentru a preveni inscrierea in Campanie a persoanelor sub varsta de 18 ani. Data inscrierii in campanie este data bonului fiscal prin care se dovedeste achizitia unui produs participant, valabil numai cu utilizarea cardului Penny si cu acceptarea conditiilor privind prelucarea datelor personale din prezentul regulament si din regulamentul/conditiile de emitere a cardurilor Penny.
- persoanele care nu detin un card de fidelitate PENNY valid pe intreaga durata de desfasurare a Campaniei.
- Persoanele care nu sunt cetateni romani, nu intrunesc conditia de articioare de la art 5.1.
- Pentru evitarea oricarui dubiu, prepusii Partenerului si ai Agentiilor implicate nu pot participa la prezenta Campanie.
- Daca sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii sau care au participat la Campanie desi se aflau sub incidenta art. 5.2 din Prezentul Regulament, Organizatorul are dreptul de a cere restituirea premiilor astfel castigate si de a urmari in instanta respectivele persoane pentru recuperarea premiilor si a prejudiciilor cauzate.
- Orice incercare de fraudare, de incalcare si/sau nerespectare a conditiilor de participare se soldeaza cu eliminarea definitiva a participantului in cauza, acesta urmand a fi informat in scris cu privire la aceasta decizie.
- Clientii Partenerului care nu detin cardul de fidelitate PENNY au posibilitatea de a obtine un card de fidelitate PENNY in vederea participarii la prezenta Campanie prin respectarea Regulamentului Oficial al Programului de fidelitate PENNY CARD, disponibil pe https://www.penny.ro/cum-obtii-penny-card-penny.
SECTIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI
- Va intra automat in tragerea la sorti pentru unul dintre premiile mentionate la art 7.1 al prezentului Regulament, fiecare participant la Campanie, care indeplineste, cumulativ, urmatoarele conditii:
(i) achizitioneaza in Perioada Campaniei din Magazinele Participante cel putin un Produs Participant pe un singur bon fiscal;
(ii) utilizeaza cardul de fidelitate PENNY (in format fizic sau digital) la momentul achizitiei, prin scanarea acestuia la casa de marcat inainte de inchiderea bonului fiscal;
(iii) si-a exprimat acordul in formularul de solicitare a cardului de a-i fi prelucrate datele personale in scop de marketing si a furnizat un numar de telefon pe formularul de solicitare a cardului de fidelitate PENNY (emis fizic sau digital).
6.2 Un bon fiscal permite o singura inscriere in Campanie si confera o singura sansa de castig, indiferent de numarul de produse participante inscrise pe bonul fiscal.
6.3. Bonul fiscal trebuie sa fie emis in perioada Campaniei, de catre unul dintre Magazinele Participante.
- Campania este valabila doar pentru posesorii cardurilorde fidelitate PENNY care si-au exprimat acordul in formularul de solicitare a cardului de a fi prelucrate datele personale in scop de marketing si care au furnizat un numar de telefon pe formularul de solicitare al cardului de fidelitate PENNY, fizic sau digital.
- Tragerea la sorti va fi organizata in urmatoarele conditii:
Avand in vedere ca Partenerul este proprietarul cardurilor de fidelitate PENNY si pe cale de consecinta singurul detinator legal al bazei de date cu clientii sai, inscrierea in Campanie (respectiv datele de identificare ale detinatorilor de carduri de fidelitate PENNY care participa la prezenta Campanie), validarea castigatorilor si identificarea acestora se va realiza exclusiv de catre Partener, prin intermediul Agentiei REWE, singurul beneficiar al dreptului de prelucrare a datelor cu caracter personal aferente bazei sale de date cu clientii PENNY si detinatori ai cardurilor de fidelitate PENNY.
In vederea desemnarii castigatorilor, Partenerul va transmite catre Agentie, in termen de 20 de zile lucratoare de la finalizarea Campanie (30.04.2025), seriile bonurilor fiscale emise in perioada Campaniei si ale cardurilor de fidelitate PENNY care indeplinesc conditiile de participare la tragerea la sorti conform prezentului Regulament Oficial in vederea realizarii extragerii. Tragerea la sorti se va realiza in termen de 30 de zile lucratoare de la data finalizarii Campaniei (30.04.2025). Pentru evitarea oricarui dubiu, Partenerul va pune la dispozitia Organizatorului si/sau a Agentiei o baza de date cuprinzand exclusiv seriile bonurilor fiscale si ale cardurilor de fidelitate PENNY. Identificarea castigatorilor (extrasi conform art.6.7) in baza seriilor de bon fiscal si cardurilor de fidelitate PENNY si contactarea acestora in vederea validarii se va face de catre Partener, prin intermediul Agentiei REWE.
- Inregistrarea participantilor in baza de date a Partenerului, utilizata pentru extragerea castigatorilor va fi efectuata o singura data pentru fiecare bon fiscal insotit de card de fidelitate PENNY, daca sunt respectate conditiile de participare prevazute in Regulament.
- Premiile oferite in cadrul Campaniei vor fi acordate prin tragerea la sorti ce se va efectua de catre Agentie, care se va realiza in termen de 30 de zile lucratoare de la data finalizarii Campaniei (30.04.2025) si se va efectua prin intermediul aplicatiei electronice random.org, in prezenta unui reprezentant al Organizatorului, din baza de date comunicata de catre Partener, in care sunt mentionate seriile de card ale posesorilor de card de fidelitate PENNY care au achizitionat in perioada Campaniei Produse Participante conform Regulamentului Oficial si au fost inscrisi in concurs;
- Litigiile referitoare la dreptul de proprietate asupra dovezilor de achizitionare a Produselor Participante nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul participantului care a respectat prevederile prezentului Regulament Oficial.
- Organizatorul si Partenerul vor publica numele castigatorilor si premiile castigate de acestia, in conformitate cu obligatia impusa de lege privind campaniile publicitare, in termen de maxim 60 zile lucratoare de la data finalizarii Campaniei (30.04.2025), dupa finalizarea procesului de validare, fiind astfel o etapa obligatorie pentru implementarea prezentei Campanii. Numele castigatorilor si premiile castigate vor fi publicate pe site-urile mentionate la Sectiunea 2.1.
SECTIUNEA 7. PREMIILE SI VALOAREA PREMIILOR
- In cadrul Campaniei se vor acorda in total 47 de premii (47 de castigatori) in valoare totala de 15.510 RON +TVA, dupa cum urmeaza:
Premii |
Cantitate (buc.) |
Valoare/buc. (RON fara TVA inclusa) |
Valoare/buc. (RON, TVA inclusa) |
Valoare totala (RON, fara TVA inclusa) |
Valoare totala (RON, TVA inclusa) |
Lantisor de aur cu pandantiv inima (din aur 14K) |
47 |
330 |
392.7 |
15.510 |
18.456,9 |
SECTIUNEA 8. PROCEDURA PENTRU VALIDAREA SI ACORDAREA PREMIILOR
- Premiile Campaniei „Tanjesti dupa premii? Penny si Caroli iti pot aduce 1 lantisor de aur pe zi!” se vor acorda de catre Organizator, in urma extragerii efectuate. In termen maxim de 15 zile lucratoare de la data extragerii, Partenerul, prin intermediul Agentiei REWE, va incerca sa contacteze telefonic si sa identifice (pe baza datelor cu care castigatorul /participantul s-a inregistrat in vederea obtinerii cardului de fidelitate PENNY) fiecare castigator la numarul de telefon pe care l-a oferit in momentul eliberarii cardului de fidelitate PENNY (fizic sau digital), in intervalul orar 9.00-18.00.
- Cu ocazia apelului telefonic, Agentia REWE va informa castigatorul despre premiul castigat si despre faptul ca acesta din urma trebuie sa transmita la adresa de e-mail a Organizatorului (care va fi comunicata in timpul apelului) adresa de corespondenta unde doreste sa se livreze premiul. Cu ocazia apelului telefonic, castigatorul va trebui sa confirme identitatea acestuia prin seria cardului de fidelitate PENNY. Agentia REWE va incerca stabilirea contactului telefonic cu participantul extras, apeland numarul de telefon de maximum 5 ori, in 3 zile diferite, in intervale orare diferite.
Daca din motive independente de vointa Partenerului castigatorul nu poate fi contactat (are telefonul inchis si/sau nu raspunde/refuza/se afla in incapacitate/imposibilitate de a intra in posesia premiului), se va apela succesiv la rezerve, in ordinea extragerii lor, respectand aceleasi termene, ca si pentru castigatori, calculate de la data expirarii duratei termenelor de contactare a castigatorilor.
Numele si prenumele castigatorilor si premiile castigate de acestia vor fi publicate in maxim 60 zile lucratoare de la data finalizarii Campaniei (30.04.2025) pe site-urile Partenerului, www.penny.ro si Organizatorului, https://www.casacarolistilor.ro/campanii, dar numai dupa validarea de principiu efectuata conform prezentului articol coroborat cu art. 8.6.
- Extragerea va avea loc termen de 30 de zile lucratoare de la data finalizarii Campaniei (30.04.2025) si se va efectua prin intermediul aplicatiei electronice random.org si se va face de catre o comisie formata din: un reprezentant al Agentiei, si/sau in prezenta unui reprezentant al Organizatorului, dintr-o baza de date in care sunt mentionate seriile de card ale posesorilor de card de fidelitate PENNY care au achizitionat in Perioada Campaniei Produse participante conform Regulamentului Oficial si au fost inscrisi in concurs; seriile de card extrase castigatoare, precum si seriile de card aferente rezervelor, vor fi comunicate (de Organizator catre Partener) ulterior extragerii in vederea identificarii si contactarii castigatorilor.
- Pentru premiile mentionate la art. 7.1 se vor extrage in total 47 de castigatori si cate 2 (doua) rezerve pentru fiecare castigator, ordinea acestora (a castigatorilor si a rezervelor) fiind data de cea a extragerii, atat castigatorii cat si rezervele urmand a fi supusi/e procesului de validare conform prezentului Regulament, pentru acordarea /predarea premiului.
- Sunt validati de principiu castigatorii /rezervele care au putut fi contactati/e si identificati/e in termenul precizat la articolul 8.1.
Organizatorul va prelucra si adresa de e-mail a castigatorilor. In ipoteza in care in termen de 5 zile lucratoare de la data apelului telefonic mentionat in art. 8.2. potentialii castigatori nu pun la dispozitie informatiile necesare validarii finale (adresa de corespondenta pentru livrarea premiului) potentialii castigatori vor fi invalidati, iar premiul va fi atribuit rezervelor, in ordinea extragerii acestora, urmand a se aplica aceeasi procedura de validare si in cazul acesta. Campania se adreseaza participantilor cu varsta implinita de 18 ani la data inscrierii in Campanie.
- Castigatorul unui premiu nu poate ceda premiul si dreptul la premiu, in integralitatea sa, unei alte persoane.
- Premiile acordate in baza prezentului Regulament nu pot fi inlocuite cu alte premii si nu se poate acorda contravaloarea acestora in bani.
- In cazul refuzului unui castigator de a beneficia de premiul castigat, asa cum este acesta descris in Regulamentul Oficial, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului.
- Punerea in posesie a premiilor catre castigatori se va face prin livrarea lor la adresa de corespondenta a castigatorului indicata la momentul validarii, in termen de maxim 30 de zile lucratoare de la validare. Urmatoarele informatii aferente castigatorilor vor fi transmisea catre Organizator si catre Agentie in vederea expedierii premiilor: nume prenume, numar de telefon, adresa de corespondenta. Agentia se va ocupa de realizarea expedierii premiilor catre castigatorii finali, conform datelor receptionate, prin curier. Castigatorilor li se vor solicita in momentul predarii premiilor semnarea unui proces verbal de predare ce va contine urmatoarele informatii: nume, prenume, numar telefon, premiu acordat, data predarii.
- In cazul invalidarii unui premiu, se va trece la contactarea rezervelor, in ordinea in care acestea au fost extrase. Conditiile de validare ale rezervelor sunt aceleasi ca si in cazul castigatorilor.
- In situatia in care nici castigatorul si niciuna din rezerve nu pot fi validate, premiul va ramane la dispozitia Organizatorului.
SECTIUNEA 9. RASPUNDERE
9.1. Prin participarea la Campanie, toti participantii si eventualii castigatori sunt de acord si se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor cerintelor si conditiilor impuse de Organizator prin prezentul Regulament Oficial, nerespectarea acestora atragand raspunderea personala si exclusiva a participantilor si a eventualilor castigatori.
9.2. Organizatorul si/sau Partenerul nu au nicio obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor, sau dupa termenul de revendicare a premiilor prevazut in prezentul Regulament Oficial. Responsabilitatea Organizatorului cu privire la acordarea premiilor este limitata in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.
9.3. Prin participarea la Campanie, participantul declara pe propria raspundere ca a luat la cunostinta, si este de acord cu urmatoarele:
- Participantul este singur raspunzator pentru orice declaratie neconforma cu realitatea;
- Participantul declara ca nu sufera de afectiuni fizice sau psihice care sa faca imposibila utilizarea premiilor;
- Participantul este constient de conditiile normale de utilizare a premiilor si poate face uz de aceastea fara a constitui o amenintare la adresa sanatatii si integritatii sale corporale, si/sau a celor din jur.
9.4. Organizatorul, Partenerul, Agentia si Agentia REWE:
- nu sunt raspunzatori pentru calitatea premiilor oferite in cadrul acestei Campanii si nu acorda termen de garantie de utilizare pentru acestea;
- nu sunt raspunzatori pentru deteriorarea, disparitia sau sustragerea premiilor dupa momentul preluarii lor de catre castigator;
- sunt exonerati de raspundere de catre castigatori, acordul de vointa al acestora fiind dat prin simpla participare la prezenta Campanie, de orice raspundere pentru toate prejudiciile suferite de catre castigatori in legatura cu premiile, ulterior momentului preluarii acestora, indiferent de natura acestor prejudicii, incluzand dar fara a se limita la, vatamari corporale si/sau vatamari ale sanatatii, respectiv vatamari sau daune aduse patrimoniilor;
- nu pot fi considerati raspunzatori de eventualele prejudicii sau daune cauzate de catre castigatori unor terti in legatura cu premiile, indiferent de natura acestor prejudicii;
- isi rezerva dreptul de a redistribui premiul sau de a nu-l mai distribui in cazul in care castigatorul nu se prezinta/nu poate fi contactat in vederea inmanarii premiului.
9.5. Organizatorul Campaniei, in temeiul art. 42 alin (2) din OG 99/2000, are obligatia de a face publice numele castigatorilor si castigurile acordate, conform prevederile Sectiunii 6.6 din prezentul Regulament Oficial.
9.6. Inscrierile in Campanie facute pe baza unor carduri de fidelitate PENNY ilizibile, degradate, modificate, duplicate, falsificate, viciate, care contin erori de printare, tipografice sau de alt tip, incluzand fara limitare orice alt tip de modificari ale cardurilor de fidelitate sau ale elementelor componente datorate manevrarii acestora, emise de alte entitati decat Partenerul sunt nule si nu vor fi luate in considerare de Partener.
9.7. Organizatorul si/sau Partenerul si/sau Agentia si/sau Agentia REWE nu au nicio obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor oferite in cadrul acestei Campanii.
9.8. Partenerul nu isi asuma raspunderea referitoare la inmanarea premiilor catre castigatori, calitatea, conformitatea premiilor sau orice prejudicii suferite de catre acestia in legatura cu premiile, indiferent de natura acestor prejudicii, incluzand, dar fara a se limita la, vatamari corporale si/sau vatamari ale sanatatii, respectiv vatamari sau daune aduse patrimoniilor castigatorilor sau a altor persoane.
SECTIUNEA 10. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
În conformitate cu dispozițiile legislației în vigoare privind protecția datelor cu caracter personal, inclusiv Regulamentul General privind Protecția Datelor (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (GDPR), participanții la prezenta Campanie sunt informați cu privire la următoarele aspecte legate de viața privată și protecția datelor.
Cine sunt operatorii care prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal?
Organizatorul este entitatea Caroli Foods Group SRL, o societate comerciala din Romania, cu sediu social în Pitesti, Intrarea Abatorului, nr. 30, jud. Arges, înmatriculată la Registrul Comerţului cu numarul J03/38/2003, avand cod unic de inregistrare RO 6543790, avand calitate de operator de date cu caracter personal.
În ceea ce priveste datele personale aferente cardului PENNY, acestea vor fi prelucrate de catre Rewe Romania conform termenilor si conditiilor aduse la cunostinta detinatorilor de astfel de carduri in mod corespunzator, Rewe Romania avand calitatea de operator cu privire la respectivele informatii.
Organizatorul si Partenerul au calitatea de Operatori Asociati cu privire la prelucrarea datelor câștigătorilor prezentei Campanii, asa cum sunt detaliate in prezentul Regulament Oficial, denumiți în continuare, pentru scopul prezentei sectiuni (Prelucrarea datelor cu caracter personal) „Operatori”.
În scopul prelucrarii datelor cu caracter personal de catre Organizator si Partener, in calitate de operatori asociati, acestia au incheiat un acord scris prin care au fost adresate aspectele relevante din RGPD, inclusiv urmatoarele:
- a) obiectul acordului, ce vizeaza categoriile de date cu caracter personal prelucrate si temeiurile prelucrarii datelor;
- b) obligatiile partilor, ce vizeaza,intre altele, obligatiile de respectare a legislatiei prelucrarii datelor cu caracter personal, obligatii privind informarea persoanelor vizate, restrictii privind accesul la datele cu caracter personal, obligatii privind utilizarea unor subcontractori precum si nominalizarea unui punct de contact in cadrul organizatiei pentru a fi contactat cu privire la solicitari/ plangeri in legatura cu aspecte vizand protectia datelor;
- c) cerinte privind masurile de securitate implementate pentru asigurarea protectiei datelor cu caracter personal;
- d) obligatii privind asistenta si cooperarea dintre parti;
- e) cerinte privind pastrarea datelor cu caracter personal prelucrate;
- f) conditii privind transferul datelor catre tari terte; si
- g) aspecte privind raspunderea partilor si despagubiri.
Categorii de persoane vizate si date cu caracter personal
Pentru implementarea prezentei Campanii, in scopurile specifice indicate punctual mai jos, sunt prelucrate date cu caracter personal indicate in tabelul de mai jos:
Categoria de persoane vizate |
Operatorul |
Date cu caracter personal |
Scop |
Participant |
Partenerul/Agentia Rewe |
Date aferente cardului de fidelitate PENNY: nume, prenume, numar de telefon, seria cardului de fidelitate |
Inscriere in campanie
Extragerea potentialilor castigatori |
Organizatorul/Agentia |
Seria cardului de fidelitate PENNY |
||
Potential Castigator |
Partenerul/Agentia Rewe |
Nume, prenume, numar de telefon, seria cardului de fidelitate, adresa e-mail comunicata de fiecare castigator in parte pentru transmiterea premiului |
Revendicare telefonica si validare |
Castigator |
Partenerul/Agentia Rewe si Organizatorul/Agentia in calitate de operatori asociati |
Nume, prenume, numar de telefon mobil, adresa de e-mail, adresa de livrare comunicata de fiecare castigator in Parte pentru transmiterea premiului
|
Validare finala
Acordare si expediere premii
Indeplinire obligatie legala |
Organizatorul/Agentia |
Nume, prenume, numar de telefon mobil, adresa de livrare a premiului comunicata de fiecare castigator in parte, Semnatura de pe documentul de transport AWB/Proces Verbal de predare primire
|
În vederea confirmării identității câștigătorului, acesta are obligația să confirme datele de pe cardul de fidelitate PENNY în momentul contactării telefonice. Orice alte date cu excepția celor menționate că sunt prelucrate în relatie de operatori asociati de date cu caracter personal vor fi anonimizate de catre Partener inainte de a fi comunicate catre Organizator.
Care este scopul prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal?
În cadrul acestei Campanii, Organizatorul si Partenerul prelucreaza datele dumneavoastră cu caracter personal pentru urmatoarele scopuri: în scopul înscrierii la Campanie, desfășurării acesteia, anunțării câștigătorilor și atribuirii premiilor, îndeplinirii obligațiilor care îi revin în baza legislației privind publicitatea și organizarea de concursuri, combaterea si evitarea oricaror tipuri de fraude legate de Campanie, solutionarea plangerilor legate de desfășurarea Campaniei, respectării prevederilor legislatiei financiar-contabile si fiscale (inclusiv cele referitoare la impozitul pentru premiile acordate), în scop de arhivare, realizarea diverselor raportari, analize si studii statistice cu privire la campaniile de marketing organizate si succesul acestora, precum si pentru constatarea, exercitarea si apararea drepturilor si intereselor Organizatorului si Partenerului.
Participantii inteleg ca prelucrarea datelor personale in conditiile si in scopul declarat prin acest Regulament Oficial este indispensabila derularii Campaniei.
Care este temeiul juridic în baza căruia Operatorii prelucrează datele dumneavoastră?
Temeiurile juridice pentru prelucrarea datelor dumneavoastră se bazează pe
- consimțământul dvs. prin înscrierea în Campanie (art. 6 alin. (1) lit. a) din GDPR);
- interesul legitim al Organizatorului si al Partenerului, respectiv organizarea si desfasurarea Campaniei, prevenirea si combaterea fraudelor, solutionarea plangerilor legate de desfasurarea Campaniei, realizarea diverselor raportari, analize si studii statistice cu privire la campaniile de marketing organizate si succesul acestora, constatarea, exercitarea si apararea drepturilor si intereselor REWE Romania (art. 6 alin. (1) lit. f) din GDPR);
- indeplinirea obligatiilor legale ce revin Organizatorului si Partenerului conform legislatiei referitoare la publicitate si organizarea de concursuri (campanii publicitare), prevederilor legislatiei financiar-contabile, fiscale, cele referitoare la arhivare.
Ce informații cu caracter personal trebuie să ne furnizați?
Dacă participarea sau validarea premiilor la prezenta Campanie implică transmiterea de către dumneavoastră a unor date cu caracter personal într-un formular/regulament/modalitate în care se indică faptul că anumite date sunt obligatorii, trebuie să furnizați cel puțin datele marcate ca fiind obligatorii pentru ca participarea dumneavoastră la Campanie să poată fi gestionată. În cazul în care nu furnizați cel puțin aceste date, participarea, respectiv validarea dumneavoastră drept câștigător la Campanie nu va fi posibilă.
Ce trebuie să garantați atunci când furnizați date cu caracter personal?
Atunci când furnizați date, trebuie să vă asigurați că acestea sunt reale, exacte, complete și actualizate, fiind responsabil pentru orice prejudiciu, direct sau indirect, care ar putea fi ocazionat ca urmare a încălcării acestei obligații. În plus, prin furnizarea datelor dumneavoastră, garantați că aveți peste 18 ani, fiind pe deplin responsabil pentru această declarație.
Cine sunt destinatarii datelor dumneavoastră cu caracter personal?
Pentru îndeplinirea scopurilor menționate mai sus, Organizatorul si Partenerul utilizează serviciile unor parteneri, cum este Agentia si Agentia Rewe cu care colaboreaza pentru organizarea si derularea acestei Campanii. Acestia vor putea utiliza datele doar in limitele obligațiilor pe care și le asumă față de Organizator si Partener. Datele cu caracter personal pe care le transmitem către Agentii sunt limitate la informațiile cu caracter personal minime care sunt necesare pentru prestarea respectivelor servicii și ii solicităm acestora să nu utilizeze datele cu caracter personal în niciun alt scop. Totodata, depunem toate eforturile pentru a ne asigura că toate entitățile cu care lucrăm stochează datele dumneavoastră cu caracter personal în condiții de siguranță și securitate.
Datele cu caracter personal pot fi de asemenea puse la dispoziție autoritatilor fiscale, in scopul indeplinirii obligatiilor fiscale privind castigatorii concursurilor, in conditiile legii sau transmise către autorități publice, auditori sau instituții cu competențe în realizarea de inspecții și controale asupra activității și activelor societății noastre, care solicită societății să furnizeze informații, în virtutea obligațiilor legale ale acesteia, precum si pot fi puse la dispozitia instantelor de judecata, pentru respectarea unei cerințe legale sau pentru protejarea drepturilor și activelor societății noastre sau ale altor entități sau persoane, sau unor terți achizitori, în măsura în care activitatea societății ar fi transferată (în totalitate sau parțial), iar datele persoanelor vizate ar fi parte din activele care fac obiectul unei astfel de tranzacții.
De asemenea, în scopurile prelucrării de mai sus, putem distribui datele dumneavoastră cu caracter personal către societăți din grupul Organizatorului, care își desfășoară activitatea în Romania, societăți care vor respecta instrucțiunile societății în ceea ce privește prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal.
În conformitate cu cele de mai sus, comunicările de date menționate anterior urmăresc garantarea unei desfășurări corecte a relației stabilite între participant și Operatori, precum și respectarea obligațiilor legale care impun efectuarea comunicărilor menționate.
Nici Organizatorul, si nici Partenerul nu vor transfera datele cu caracter personal in afara Uniunii Europene sau a Spatiului Economic European.
Cât timp păstrăm datele dumneavoastră?
Datele personale vor fi păstrate cât timp relația stabilită între participant și Operatori este in derulare, pe durata derularii Campaniei si acordarii premiilor, precum si perioada necesara pentru protejarea drepturilor Organizatorului si Partenerului, avand in vedere legea aplicabila, inclusiv perioada de prescriptie si termenele prevazute de legislatia fiscala. Ulterior, cu condiția de a nu se fi exercitat dreptul la ștergere, aceste date vor fi păstrate în conformitate cu termenele legale aplicabile în fiecare caz specific, ținând cont de tipul de date, precum și de scopul prelucrării.
Puteți solicita Organizatorului mai multe informații cu privire la termenul de conservare a datelor cu caracter personal la adresa: dpo.external@campofriofg.com
Cum protejăm datele dumneavoastră cu caracter personal?
Ca răspuns la preocuparea noastră de a asigura securitatea și confidențialitatea datelor dumneavoastră, am adoptat nivelurile de securitate necesare pentru protecția datelor cu caracter personal și am instalat mijloacele tehnice aflate la dispoziția dumneavoastră pentru a preveni pierderea, utilizarea abuzivă, modificarea, accesul neautorizat și furtul datelor cu caracter personal furnizate.
Ce drepturi aveți în legătură cu prelucrarea datelor dumneavoastră?
Operatorii vă informează că aveți dreptul de a vă accesa datele cu caracter personal și de a obține confirmarea prelucrarii, daca este cazul, precum si informatii cu privire la modul în care sunt prelucrate acestea.
Astfel, aveti urmatoarele drepturi cu privire la datele dumneavoastră cu caracter personal:
- De a accesa datele dumneavoastră: aveți dreptul de a vă accesa datele pentru a ști care dintre datele cu caracter personal pe care le prelucrăm vă privesc și care sunt condițiile în care sunt prelucrate.
- De a solicita rectificarea sau ștergerea datelor dumneavoastră: aveți dreptul să solicitați rectificarea datelor inexacte sau, dacă este cazul, să solicitați ștergerea acestora atunci când, printre alte motive, datele nu mai sunt necesare în scopurile în care au fost colectate de către Operator.
- De a solicita restricționarea prelucrării datelor dumneavoastră: in anumite circumstanțe, puteți solicita restricționarea prelucrării datelor dumneavoastră, caz în care Operatorul va păstra datele în legătură cu care ați solicitat restrictionarea prelucrării numai pentru exercitarea sau apărarea unui drept în justiție.
- La portabilitatea datelor dumneavoastra: in anumite circumstanțe, veți avea dreptul să primiți datele personale care vă privesc, și pe care ni le-ați furnizat, într-un format structurat utilizat în mod curent și care poate fi citit automat, precum și ca acestea să fie transmise de Operator către alt operator.
- De a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră: în anumite circumstanțe și din motive legate de situația dumneavoastră particulară, aveți dreptul de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră, caz în care prelucrarea va înceta, cu excepția cazului în care Operatorul trebuie să continue să facă acest lucru din motive legitime imperioase sau pentru exercitarea sau apărarea unui drept în justiție. De asemenea, vă reamintim că puteți oricând să vă opuneți prelucrării datelor dumneavoastră în scopuri publicitare sau promoționale.
- De a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automatată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizată sau o afectează pe aceasta în mod similar într-o manieră semnificativă.
Aceste drepturi pot fi exercitate prin următoarele canale:
In considerarea dispozitiilor legale aplicabile, Organizatorul si Partenerul au desemnat cate un Responsabil cu Protectia Datelor (denumit si DPO sau Data Protection Officer), ce poate fi contactat la:
- Pentru Caroli Foods Group S.R.L., cu sediu social în Pitesti, Intrarea Abatorului, nr. 30, jud. Arges, prin intermediul unei scrisori care trebuie să includă mențiunea „Protecția datelor”.
- external@campofriofg.com
- Pentru REWE Romania S.R.L., responsabilul privind protectia datelor cu caracter personal are urmatoarele credentiale: Karsten Kinast, LL.M., KINAST Rechtsanwaltsgesellschaft mbH, ce poate fi contactat la la adresa de corespondenta: com. Stefanestii de Jos, sat Stefanestii de Jos, Str. Busteni, nr. 7, jud. Ilfov, Romania, respectiv adresa de e-mail: protectiadatelor@penny.ro
În ambele cazuri, Operatorii au dreptul, in conditiile prevederilor legale, de a solicita furnizarea de informatii suplimentare necesare pentru a confirma identitatea persoanei vizate, atunci care are indoieli intemeiate cu privire la identitatea persoanei fizice solicitante.
Operatorii vă vor furniza informațiile solicitate în termen de maximum o lună de la primirea cererii. Acest termen poate fi prelungit cu încă două luni, dacă este necesar, în funcție de complexitatea cererilor și de numărul acestora.
Vă puteți retrage consimțământul în orice moment, în cazul în care acesta a fost acordat pentru un anumit scop, fără ca acest lucru să afecteze legalitatea prelucrării bazate pe consimțământ anterior retragerii acestuia.
Puteți depune o plângere la Autoritatea de supraveghere competentă în materie de protecție a datelor. Cu toate acestea, vă încurajăm să transmiteți în primă instanță reclamația dumneavoastră responsabilului cu protecția datelor, pentru a fi soluționată în mod amiabil.
SECTIUNEA 11. INTRERUPEREA CAMPANIEI INAINTE DE TERMEN
Campania va putea fi întreruptă in cazuri temeinic justificate, precum in caz de forta majora sau printr-o decizie a Organizatorului, decizie ce va fi anuntata public si care va respecta prevederile legale, conform Sectiunii 1.6. In cazul intreruperii acestei Campanii, Organizatorul si Partenerul nu isi asuma niciun fel de raspundere referitor la premiul care ar trebui oferit in urma indeplinirii conditiilor de premiere survenite ulterior acestei date.
In scopul acestui Regulament Oficial, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin prezentul Regulament Oficial.
Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Daca va invoca forta majora, Organizatorul este obligat sa comunice acest aspect Participantilor in termen de 15 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora, prin mijloace de comunicare disponibile.
In intelesul prezentului Regulament Oficial, constituie cazuri de forta majora urmatoarele evenimente, dar fara a se limita la acestea:
- a) pierderea bazelor de date care contin inscrierile in Campanie;
- b) avarierea sistemului informatic de stocare a datelor si alocare a premiilor;
- c) tentative de frauda a mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;
- d) orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Regulamentului Oficial si care poate interzice sau modifica termenii acestuia.
Enumerarea din articolul de mai sus nu este limitativa, fiind utilizata numai in scop exemplificativ.
SECTIUNEA 12. LITIGII
Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.
In vederea solutionarii sesizarilor de orice natura, participantii la Campanie pot adresa Organizatorului, in termen de maxim 15 zile calendaristice de la inchiderea Campaniei, o cerere scrisa prin posta la adresa sediului social mentionat la punctul 1.1., cu indicarea numelui Campaniei.
SECTIUNEA 13. REGULAMENTUL OFICIAL
Regulamentul Oficial este disponibil gratuit pentru toti participantii in toate Magazinele Participante la aceasta Campanie sau vizitand site-ul https://www.casacarolistilor.ro/campanii si/sau site-ul www.penny.ro.
Prin participarea la aceasta Campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiillor prezentului Regulament Oficial.
Organizator,
Caroli Foods Group SRL
Prin Agentie,
S.C. ESSA SALES & DISTRIBUTION S.A